مدارک مختلف زبان انگلیسی
نوشته شده توسط : آموزشگاه زبان باران

 

آزمون IELTS


آزمون آیلتس (International English Language Testing System) برای سنجش آمادگی داوطلبان برای ادامه تحصیل یا فراگیـری مهارتهـای تخصصـی (کار و اقامـت) در کشـورهـای انگلیسی زبان طراحی شـده است.

آزمون IELTS تـوسط دانشگاه کمبریج، British Council و مرکز آیلتس استرالیا در بیش از 500 مرکز در 120 کشور جهان برگزار می‌شود و سالانه چیزی حدود یک و نیم میلیون نفر در آن شرکت می‌کنند.

این آزمون در دو نوع م آکادمیک (Academic) و عمومی (General Training) اجرا می شود. افرادی که قصد تکمیل تحصیلات خود در دانشگاههای انگلیسی زبان را دارند باید از نوع آکادمیک این آزمون، و افرادی که به منظور گذراندن دوره‌های کوتاه‌مدت فنی و حرفه‌ای، اخذ دیپلم، کار و یا اقامت قصد سفـر به کشورهـای انگلیسی زبان را دارند، می‌توانند از نوع عمومی این آزمون استفاده کنند.

آزمون آیلتس حد نصابی برای قبولی ندارد. این مؤسسات و دانشگاههای مختلف هستند که حد نصاب مورد قبول خود را دارند. اما بطور کلی 9 نمره یا band در نظر گرفته شده است که در آن نمره 9 عالی، نمره 7 خوب، نمره 5 متوسط و نمره 3 به پایین ضعیف محسوب می‌شود.

جدول مقایسه مدارک بین المللی

CEF BULATS IELTS Cambridge
C2 7.5 + CPE ​
C1 4 6.5 - 7.0 CAE-BEC Higher​
B2 3 5.0 - 6.0 FCE-BEC Vantage​
B1 2 3.5 - 4.5 PET- BEC Preliminary​
A2 3.0 KET​

 

مدارک و آزمون های بین المللی کمبریج

 

[​IMG]


دانشجویان دوره آنلاین آموزش زبان انگلیسی، در پایان دوره می توانند در آزمون های ESOL دانشگاه کمبریج شرکت کرده و پس از قبولی، مدرک پایان دوره را از دانشگاه کمبریج دریافت نمایند.

آزمون های زبان انگلیسی کمبریج CPE ، CAE ، FCE ، PET ، KET و BEC نام دارند. این آزمون ها از سطح پیش مقدماتی شروع شده و تا سطح حرفه ای ادامه دارند.

کدام آزمون برای من مناسب است؟

شما می توانید برای اطلاع از دقیق از این که کدام آزمون برای شما مفید است در آزمون مخصوص سایت دانشگاه کمبریج Test Your English شرکت کنید.
برای شرکت در این آزمون ها می توان چهار با در طول سال اقدام کرد. آزمون ها معمولا، خرداد. شهریور. دی و اسفند تشکیل می شود. آزمون های زبان انگلیسی دانشگاه کمبریج در ایران با همکاری دفتر آزمون های دانشگاه کمبریج در ایران اجرا می شود. و از این رو برای شرکت در آزمون نیاز به حضور در خارج از کشور نیست.
برای شرکت در آزمون می بایست از 8 هفته قبل مدیر آموزش را مطلع کنید. تمام هماهنگی ها می بایست حتما 8 هفته قبل از آزمون با دفتر کمبریج انجام شود.

مدارک و آزمون های بین المللی LCCI

 


اتاق بازرگانی و صنایع لندن (LCCI IQ)، از سال 1887میلادی ضمن برگزاری آزمون های بین المللی با ارایه مدراک معتبر در رشته های مختلف آموزشی به متقاضیان عمومی و کارمندان شرکت ها، جایگاه ویژه ای نزد شرکت ها، کارخانجات و دانشگاه های سراسر دنیا پیدا کرد. هیات امتحانات اتاق بازرگانی و صنایع لندن در سال 2003 میلادی با ادغام با مرکز توسعه آموزشی بین المللی (EDI) امکان برگزاری امتحانات و ارایه خدمات بصورت آنلاین را فراهم کرد.

EDI به عنوان یکی از معتبرترین مراکز ارایه مدارک بین المللی در انگلستان شناخته شده است و همکاری نزدیکی با آموزش و پرورش و وزارت علوم کشورهای دنیا دارد. در حال حاضر LCCI با بیش از 4000 نماینده فعال در 80 کشور سالانه 500.000 مدرک بین المللی ارایه می دهد.

LCCI در حال حاضر در حیطه زبان انگلیسی، مالی، فروش و بازاریابی، بازرگانی و IT، و توریسم به ارایه مدارک بین المللی به شرح زیر می پردازد:

JET SET، مدارک زبان انگلیسی
EFB، مدارک انگلیسی بازرگانی
EFT، مدرک انگلیسی توریسم
SEFIC، مدارک انگلیسی گفتاری در شاخه صنعت و بازرگانی
FTBE، مدارک ویژه اساتید جهت آموزش دوره های انگلیسی بازرگانی

امتحانات بین المللی LCCI سه بار در سال برگزار می شود.





:: بازدید از این مطلب : 264
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 4 مرداد 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: